طبیب من

اطلاعات عمومی پزشکی

طبیب من

اطلاعات عمومی پزشکی

سندروم گال چیست؟ چگونه به وجود می آیدو چگونه درمان میشود؟

سندروم گال یک نوع از انواع آلرژی غذایی به گوشت قرمز است.در آمریکا، شرایط اغلب زمانی شروع می شود که یک گاز لون استار، یک مولکول شکر به نام آلفا گال را به بدن انتقال می دهد. در برخی افراد، این امر یک واکنش سیستم ایمنی را تحریک می کند. که بعد از آن واکنش های آلرژیک شدید به هنگام خوردن گوشت قرمز ایجاد می شود.

این کنه لون استار به طور غالب در جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا یافت می شود. و بیشتر موارد سندرم آلفا گال در این منطقه رخ می دهند با این حال، به نظر می رسد که این وضعیت در شمال و غرب در حال گسترش است. چرا که گوزن شمالی، این کنه لون استار را به بخش های جدید ایالات متحده منتقل می کند.

سندروم آلفا گال نیز در اروپا، استرالیا و آسیا تشخیص داده شده است. که انواع دیگر کنه های مولکول آلفا را حمل می کنند.

محققان در حال حاضر بر این باورند که برخی از افرادی که مکرراً واکنش های آنافیلاکسی غیرقابل توضیح دارند. و کسانی ک آلرژی های مربوط به غذاهای دیگر برایشان منفی است. ممکن است تحت تاثیر سندروم آلفا گال قرار گیرند و هیچ درمانی غیر از پرهیز از گوشت قرمز وجود ندارد.

محافظت در برابر گزش کنه با پوشیدن شلوار بلند و پیراهن های آستین بلند و استفاده از حشرات موذی وقتی که در مناطق پوشیده از علف و پوشیده از علف هستید پس از گذراندن زمان در بیرون، بررسی کنید.

 


برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد